גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תוכנית בונוסים

אתר אישי

הופעות מוזיקה

The Orchestra — Electric Light Orchestra

ארכיון תאריך: 5 יוני 2022 - 6 יוני 2022

משך: שעה וחצי


 Starring former Members  Electric Light Orchestra (E.L.O)
חברי להקת E.L.O לשעבר חוזרים לישראל במהלכם יקליטו אלבום בהופעה חיה
מופע ענק עם כל הלהיטים הגדולים: Mr. Blue Sky, Last Train To London, Don’t Bring Me Down, Can't Get You Out Of My Head רבים ועוד חברי להקת הרוק האגדית לשעבר E.L.O חוזרים לשלושה מופעי ענק בישראל, במופע שסחף אחריו מיליונים ברחבי העולם וכבש את הקהל הישראלי במופעי ענק לאורך השנים.

חברי ההרכב בחרו להקליט את אלבום ההופעה החיה שלהם במהלך המופעים. Live From The Holy Land יקרא והוא בישראל המופע מגיש ההרכב את הלהיטים הגדולים והאהובים מכל הזמנים. או כפי שכולם מכירים אותה E.L.O , הלהקה שכונתה על ידי ג'ון לנון "הבנים של הביטלס", מכרה למעלה מ-100 מיליון עותקים מאלבומיה וזכתה בשלל פרסים יוקרתיים. הלהקה הוקמה על ידי ג'ף לין ורוי ווד ב-1971 ופעלה עד 1986 בהרכבים משתנים. כדי להעניק נופך קלאסי לשיריהם מנגנים חברי הלהקה בכלי מיתר כמו צ'לו וכינורות..
ב31 במאי 1979 שיחררה הלהקה את אלבומה ה-8" Discovery , "אחד האלבומים האהובים בכל הזמנים, במסגרתו 'גילו' חברי הלהקה את הדיסקו. זהו אלבומה הראשון של הלהקה שהגיע למקום הראשון במצעד הבריטי והוא צעד במקום זה 5 שבועות רצופים. מתוך האלבום יצאו לא פחות מ-5 להיטי ענק: To Train Last London;Shine A Little Love;Don’t Bring Me Down; Confusion;Diary of Horace Wimp האלבום לווה בסרטוני וידאו לכל שיר, בטכנולוגיה של אנימציה יוצאת דופן לאותה תקופה.
השיר Wimp Horace of Diary היה מחווה של הלהקה ל"יום בחיים" של הביטלס. האלבום הפך בין לילה להצלחת ענק: ההרמוניות קוליות, הצליל העשיר והמלודיות שמסרבות לצאת מהראש, התמקמו בשורה הראשונה של הקלסיקות בדברי הימים של הרוק.
אלבום מכונן נוסף של הלהקה, הוא האלבום TIME משנת 1981 בו שילבו חברי ההרכב ביטים אלקטרוניים עדכניים וכלי מיתר קלאסיים, בסאונד חדשני שזכה להצלחה פנומנלית, שהולידה סיבוב הופעות עולמי.

למרות שבשנת 88 `עזב ג`ף ליין, הלהקה המשיכה לפעול תחת השם 2 Part ELO ומשנת 2000 ועד היום הם נקראים Orchestra The .
הלהקה האגדית ממשיכה להופיע ברחבי העולם ולסחוף אחריה קהל רב השבוי בקסמה.
חברי הלהקה:
מייק קמינסקי- נגן הכינור הכחול שהפך לסמל הלהקה (ELO ,(אריק טרויר- קלידים, גיטרה, קולות II ELO ,לואיס קלארק- סינתיסייזר II ELO, פרתנון האקסלי קולות גיטרה II ELO ,גורדון טאוסנד- תופים II ELO, גלן בורטניק קולות, גיטרה בס II ELO.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter