גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תוכנית בונוסים

אתר אישי

הופעות מוזיקה

מברודוויי לשאנז אליזה עם דודו פישר, לאוניד פטשקה וטילדה רג'ואן

ארכיון תאריך: 24 אוקטובר 2021

משך: שעתיים, כולל הפסקה

 מברודווי וצרפת היישר לישראל
Crossing 42nd Street to Champs-Élysées

להיטי מחזות זמר מברודוויי נפגשים עם השנסון הצרפתי בקצב הג'אז: לראשונה בישראל, ייפגשו על במה אחת שלושה אמנים וירטואוזים שישלבו בתוכנית ייחודית, חוויה מוסיקלית אמריקאית עם ניחוח צרפתי.  בכיכובם של: דודו פישר- כוכב מחזות זמר בברודווי ובווסט אנד בלונדון ואחד הטנורים הידועים בעולם, פסנתרן הג'אז הבינלאומי לאוניד פטשקה והזמרת טילדה רג'ואן בהשתתפות תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית ולהקתו של לאוניד פטשקה

בחודש אוקטובר הקרוב יעלה מופע חדש, שישלב בין שני עולמות מוסיקליים, מחזות הזמר מברודווי והשנסונים הצרפתיים. במופע ישתתפו, הטנור דודו פישר, פסנתרן הג'אז לאוניד פטשקה  והזמרת האהובה טילדה רג'ואן, עם השיק הפריזאי הייחודי שבקולה.
מחזמר מברודוויי ושנסון צרפתי כל כך שונים זה מזה – מה יכול לשלב אותם יחד? ג'אז שפורץ גבולות ומשנה חוקים, שמוחק מוסכמות ומאחד סגנונות מוסיקליים שונים.  מקצבי הג'אז של לאוניד פטשקה, פסנתרן ג'אז בינלאומי וזוכה פרסים, יוצרים מצע מוסיקלי שמסוגל להכיל ולשלב הכל: שנסון ומחזמר, תזמורת קאמרית ולהקת ג'אז.
שלושת האמנים במופע "Crossing 42nd Street to Champs-Élysées",  אינם צרכים שיציגו אותם, והגיעו להישגים נחשבים כל אחד בתחומו: כוכב מחזות זמר בברודווי ובווסט אנד בלונדון, הזמר והחזן דודו פישר הינו אחד הטנורים הידועים בעולם. פישר מרבה להופיע ברחבי העולם ומדי פעם מעלה בארץ הופעות בכיכובו לצד אמנים אחרים. השתתפותו של דודו פישר בתוכנית "Crossing 42nd Street to Champs-Élysées" תוסיף לה את הניצוצות והפאר של אורות הברודוויי.
לצדו על הבמה, יופיעו פסנתרן הג'אז לאוניד פטשקה ולהקתו -פסנתרן ג'אז מפורסם ומלחין, מנחה תוכניות רדיו וטלוויזיה, שפיתח סגנון נגינה ייחודי ובלתי ניתן לחיקוי. פטשקה זכה ב-17 פרסים בתחרויות בינלאומיות ומשתתף בפסטיבלי ג'אז בכל העולם כאורח כבוד. לאוניד פטשקה הינו המייסד והמארגן של פסטיבל
 
הג'אז הבינלאומי סופר ג'אז באשדוד. במסגרת הופעותיו ברחבי העולם הוא מנגן לצד כוכבי הג'אז הבינלאומיים המובילים ביניהם: רנדי ברקר, מונטי ווטרס, מייק סטרן, ביל אוונס, ג'ו לובנו ורבים אחרים. לאוניד פטשקה מוכר היטב לקהל ישראלי בתוכניות הייחודיות שלו שמשלבות סגנונות מוסיקליים שונים ומציגות להיטים מוכרים ואהובים מנקודת מבט אחרת, והתוכנית החדשה "Crossing 42nd Street to Champs-Élysées" הינה אחת מהם.
והזמרת טילדה רג'ואן, הינה זמרת כריזמטית עם הצלחה בינלאומית, בעלת קול עמוק ונוגע ללב ומנעד קולי נדיר של 5 אוקטבות. טילדה שולטת בשבע שפות ובמגוון רחב מאוד של סגנונות, בהם היא שרה  משנסון צרפתי ועד אריות אופראיות, מג'אז ועד מוסיקה קוסמית. היא נציגה של "מוסיקת עולם", שכבשה את ליבם של מיליוני צופים באירופה ובאמריקה. מלחינים ידועים כמו פרנסיס ליי, אניו מוריקונה, וג'ורג'יו מורודר, הלחינו שירים במיוחד עבורה. טילדה הופיעה יחד עם כוכבי-על כמו ג'ו קוקר, ג'יימס בראון, בוב דילן ורבים אחרים.

המופע יתקיים בהשתתפות של תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית והלהקה של לאוניד פטשקה: ולרי ליפץ בקונטרבס; אלקס אקופוב על התופים; אולג ניימן בסקסופון.
 
מופע "Crossing 42nd Street to Champs-Élysées "
משתתפים:
לאוניד פטשקה (ישראל): פסנתרן
טילדה רג'ואן (צרפת - ישראל): זמרת
דודו פישר (ברודווי - ישראל): טנור
בהשתתפות תזמורת האופרה הקאמרית עם מנצח דורון סלומון 
הלהקה של לאוניד פטשקה:

ולרי ליפץ: קונטרבס
אלקס אקופוב: תופים
אולג ניימן: סקסופון.


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter