גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תוכנית בונוסים

אתר אישי

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל ניו אורלינס 2021 - לואי ארמסטרונג - מהוט פייב לאול סטארס

ארכיון תאריך: 14 אוקטובר 2021

משך: שעה ורבע

אותנטיות וכבוד לג'אז המסורתי לצד גישה אישית, צליל ענוג ואילתורים משובחים עם חמישיית החצוצרן גרגורי ריבקין

"הוט פייב" היה ההרכב הראשון שלואי ארמסטרונג הקליט איתו. אמסטרונג כבר השתקע בשיקגו לאחר שעזב את ניו אורלינס, היו שם נגנים מעולים כמו אשתו לעתיד, ליל הארדינג, נגן הקלרניט ג'וני דודס, נגן הטרומבון קיד אורי ואחרים.

ההרכב היה הראשון אשר ביטא את רוח האילתור בג'אז ולמעשה הוציא את האילתור מהקונספציה השיתופית לאילתור סולני של היחיד. וארמסטרונג היה "מלך" המאלתרים.
בשנות הארבעים ארמסטרונג כבר היה "סלב". הוא היה מבוקש בכל מקום על הגלובוס. הוא הקים לעצמו תזמורת גדולה, עם עיבודים מרהיבים, כאשר הוא הכוכב, הסולן בחצוצרה וכמובן הזמר. לעיתים הוא ארח אמנים אחרים כמו אלה פיצג'ראלד, בינג קרוסבי, דני קיי ואחרים. כל הלהיטים שייכים לתקופה זו: מקי סכינאי, סאמרטיים, עולם נפלא ועוד. לואי היה כוכב ממש כמו כוכב פופ.

סולן התכנית, החצוצרן הבינלאומי גרגורי ריבקין, מקדיש את חייו לנגינת ג'אז. ניתן להגדיר את סגנון נגינתו של גרגורי ריבקין כפוסט-מודרנית עם השפעות של חצוצרנים דגולים כגון
Freddie Hubbard, Woody Shaw, Lee Morgan.
הוא בעל צליל מרתק ובאלתוריו ניתן להרגיש התמסרות כנה ששורשיה נטועים במסורת קלאסית של של סגנונות ה- הארד-בופ והפוסט-בופ. יליד רוסיה, בוגר האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים בחצוצרה קלאסית, בעל תואר ראשון מה-New School University   ותואר שני מאוניברסיטת ראטגרס, בניו יורק בביצוע ג’אז ובתולדות הג’אז...

בהשתתפות: חמישיית החצוצרן גרגורי ריבקין
גרגורי ריבקין חצוצרה
יונתן וולצ'וק טרומבון
יונתן ריקליס פסהתר
אורן הרדי בס
יונתן רוזן תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter