גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תוכנית בונוסים

אתר אישי

הופעות מחול ובלט

תיאטרון מחול אבשלום פולק - פלישה לחלל

ארכיון תאריך: 22 פברואר 2022 - 19 מרץ 2022

משך: שעה

תיאטרון מחול אבשלום פולק מזמין אתכם לפלוש יחד איתנו בחזרה לחלל ההופעות, עם מופע מחול-תיאטרון עשיר וייחודי, שהצפייה בו היא חוויה מהנה ואסתטית. פלישה לחלל ממשיך את סגנונה הייחודי של הלהקה, עם מחול מלא בהבעה, ברגש ובהומור. המופע מציג מבט ביקורתי ומשעשע על המציאות ולוקח את הצופים אל מסע בו נשזרים יחד קטעים חדשים לצד קטעים מחודשים, והכל עם ההקפדה, הכישרון וההומור הייחודיים ללהקה.

"היצירה החדשה של פולק ולהקתו, "פלישה לחלל", היא למעשה אוסף של הרהורים בתנועה, שמתקבצים לכדי מחשבה חופשית ופוקחת... ויש בה כמיהה וגעגוע ובערה ויצר מבעבע, שמציעים לצופה להיות שותף למתרחש, לקחת חלק אקטיבי גם אם, לכאורה, הוא רק נטוע בכיסא, לחלוק את החלל הפיזי, אבל גם זה הסמוי מעין שקושר ומחבר ומגשר בין בני אדם... יצירה קאמרית חדשה, מהורהרת, עירומה מגימיקים ומנוקדת ברגעים קטנים של שמחות קטנות. אחרי שנה של קיפאון, קבלו ערב שיזיז לכם את הקרחון ויפעיל מחדש את מנועי הדמיון".
(מרב יודילוביץ, הבמה)

המופע לוקח את הצופים למסע של סגנונות ומקצבים מוזיקליים ותנועתיים, עם הרבה הומור ורגש. הוא בנוי מקטעי סולו וקבוצה, עם תנועה לרגעים תיאטרלית ריאליסטית ולרגעים אבסטרקטית. חבר הלהקה השחקן צבי פישזון מקריא קטעים ספרותיים בשפות שונות, בהם "לונה והמוות" של לורקה ו"הקומדיה האלוהית" של דנטה. המבנה והאופי של המופע מאפשרים לו להיות מצד אחד מאוד נרטיבי, אבל מצד שני גם אבסטרקטי או קברטי. המרכיב של המילה המדוברת והכתובה נכנס כעוד אלמנט.. (כלכליסט, 22.04.21)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter